Γωνιές στο νηπιαγωγείο

Κάθε χρόνο μου αρέσει να ανοίγω πολλές γωνιές στο χώρο μου. Θέλω τα παιδια να έχουν πολλές επιλογές και να μη βαριούνται τα ίδια και τα ίδια.
Δε μου αρέσει όμως, να ειναι όλες ανοιχτές και να γίνεται πανζουρλισμός. Οταν ήμουν λοιπόν στο 3ο Νηπιαγωγειο Διαβατων, με το Γιάννη Θεοδωρου και τη Βασιλική Λιχριδα, μου έδειξαν έναν ωραίο τροπο να χειρίζομαι τις γωνιές και τον κράτησα.
Σε ενα φάκελο είχαν πολλές γωνιές και έδιναν στα παιδια να αποφασίσουν ποιες γωνιές ήθελαν να ανοίξουν και τους έβαζαν έναν αριθμητικό περιορισμό. Έτσι τα παιδια επέλεγαν 5 γωνιές, τις οποίες ήθελαν και οι υπόλοιπες παρέμεναν κλείστες. Φυσικά, αν κάποιος ήθελε να επίμονα να ανοίξει μια ακομη,δε χαλουσαμε χατίρια…..
Στην πορεία τα παιδια ήθελαν να δημιουργήσουν και δικές τους γωνιές, έτσι αποφάσισα να το εξελιξω.
Πλέον, ζωγραφίζω μόνη μου τις γωνιές με τα παιδια (αντί να εκτυπωνω) κι έτσι τους ειναι πολύ οικείο να δημιουργήσουν και δικές τους γωνιές.
Και σας παρουσιάζω κάποιες απο τις περσινές μας γωνιές, όχι για την ομορφιά τους, αλλα για την απλότητα τους, την ευκολία και την αποτελεσματικότητα.

IMG_0383.JPG

IMG_0382.JPG

IMG_0381.JPG

IMG_0384.JPG

IMG_0386.JPG

IMG_0385.JPG

IMG_0387.JPG

IMG_0388.JPG

IMG_0393.JPG

IMG_0389.JPG

IMG_0390.JPG

IMG_0391.JPGς

2 Σχόλια

  1. Posted by λενια κακκαβα on Σεπτεμβρίου 14, 2014 at 5:52 μμ

    πραγματι μεσα απο το απλο βγαινει και το χρησιμο,αλλα δεν καταλαβα την γωνια της χρυσομαλλουσας….

    Απάντηση

    • Είχαμε κάνει δραματοποίηση το παραμύθι για να μάθουμε τις έννοιες μικρό, μεσαίο, μεγάλο, ζεστό, καυτό, χλιαρό και να αντίστοιχη σούμα ενα προς ενα πιρούνια, κουταλιά και πιάτα. Τα παιδια ενθουσιάστηκαν και ζήτησαν να φτιάξουμε τη γωνία της χρυσομαλλουσας όπου παίζανε ξανά και ξανά τη δραματοποίηση.

      Απάντηση

Σχολιάστε

Το ταξιδι μου

μια φορά κι εναν καιρό...

Εδώ νηπιαγωγείο!!!

Τα πιο απίθανα πράγματα που συμβαίνουν σε μια τάξη νηπιαγωγείου!!!

Nipio-logy

"Play is not a break from learning - it's the way young children learn" Children Advocate Bulletin, June 2007

Elix Design Studio

To Official Blog του Elix Design Studio για την Αρχιτεκτονική και το Design

Λέσχη Ανάγνωσης "ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ"

Ταξιδεύοντας στις σελίδες ενός βιβλίου

ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

~~kindergarten teacher ~~ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ.....ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ...2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ελένη Μαμανού

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Popi-it.gr

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Η παρεούλα μας

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΩΝ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Kinderella

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

"ΠΕΡΙ... ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ"

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

