Ο Ρούνι Ρούνι, το ύπουλο, κακό γουρούνι

Η Πέμπτη, μερα μουσικής. Η μέρα να παίξουμε τα μουσικά μας όργανα και να ασχοληθούμε λίγο με αυτή την υπέροχη τέχνη.
Σήμερα είχε τη σειρά της η μουσική ακρόαση και η διάκριση ήχων. Ευκαιρία να σας συστήσω το Ρούνι Ρούνι το ύπουλο, κακό γουρούνι και τους φίλους του.

H δραστηριότητα είναι εμπνευσμένη από το βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά «Τα τρία μικρά λυκάκια».

IMG_0457.JPG

Για να ξεκινήσουμε τη δραστηριότητα, ζητάω  από τα παιδιά να ορίσουμε τα σπιτάκια των τριών μικρών λύκων και να αποφασίσουμε ποιο είδος ήχου θα αντιστοιχήσουμε σε κάθε σπιτάκι.
Έτσι απλώνουμε 3 υφάσματα – κουβερτούλες σε τρία σημεία της τάξης κι αποφασίζουμε να χωρίσουμε τους ήχους σε ξύλινους , μεταλλικούς και δερμάτινους ( συνήθως χωρίζουμε κρουστά, πνευστά, έγχορδα. Ελλείψη πνευστών κι εγχόρδων αυτοσχεδιάσαμε).
Κάθε παιδί παίρνει ένα μουσικό όργανο και διαλέγει σε ποιον ήχο ανήκει. Με αυτόν τον τρόπο φτιάχνουμε τρεις διαφορετικές ομάδες. Αποφασίζουμε μαζί ότι αυτός ο ήχος είναι ο ήχος για το σπίτι των λύκων   και αυτός ο  ήχος είναι του Ρούνι Ρούνι.

(φυσικά η επιλογή του ήχου είναι καθαρά δική σας επιλογή και δική σας ακουστική διάκριση… εγώ μόνο προτάσεις κάνω… και για να σας πω την αλήθεια, ξέχασα τα cd μου στο σχολείο και αυτοί οι ήχοι βρέθηκαν στο διαδίκτυο, ως πρόχειροι).

img_0441
Όσο παίζει ο ήχος των λύκων τα παιδιά γυρίζουν γύρω γύρω από το σπιτάκι τους και  χτυπούν τα μουσικά τους όργανα. Με το που ακούγεται  ο ήχος του Ρούνι Ρούνι πρέπει να κάτσουν όλοι και να αφήσουν κάτω τα μουσικά όργανα.

IMG_0451.JPG

IMG_0450.JPG
Όπως καταλάβατε καλά, ο Ρούνι  είμαι εγώ! Η καλή σας η μαρμότα.
Με το που ακούγεται ο ήχος μου, με ύφος κακού και ύπουλου γουρουνιού περπατάω ανάμεσα στα παιδιά και λέω:

«λυκάκια μου μικρά, λυκάκια φοβισμένα, ανοίξτε μου την πόρτα, ανοίξτε μου κι εμένα !»

Όλοι φωνάζουν, όχι, φύγε, δεν ανοίγουμε κι άλλα αστεία.

Εγω, αγέρωχη, ως γουρούνα συνεχίζω:

«Αν δεν ανοίξετε αμέσως τώρα, θα φυσήξω με θυμό και φορά, με θυμό και φορά θα φυσήξω, το σπιτάκι σας θα ρίξω.»

Τα παιδιά με μια φωνή απαντούν :

«Φύσα, φύσα, φύσα, με θυμό και λύσσα, φυσά σαν το φυσερό, το σπιτάκι το γερό!»

Κι εγώ τότε ξεκινάω να φυσάω δυνατά, πιο δυνατά , αλλά τίποτα….. και τότε παίρνω δυναμίτη ….. (ένα τύμπανο, μια ροκάνα ή ό,τι άλλο βρω εκείνη τη στιγμή να τους ανατινάξω). Τα  παιδιά κρύβονται όπου βρουν.

IMG_0449.JPGό

IMG_0445.JPG
Αφού κρυφτούν όλοι, εγώ γυρίζω μέσα στην τάξη λέγοντας

«λυκάκια μου μυρίζουν»

και ψάχνω να τα βρω….. Να δείτε πως κάνουν οταν σκύβω στην κρυψώνα τους…. Ποτε δεν κατάφερα να τα πιάσω…..

Πάντα ξανακούγεται η μουσική των σπιτιών των τριων λύκων και το παιχνίδι ξανά ξεκινά!

Την τελευταία φορά, ( όποτε θελήσετε εσείς) όταν παίρνω ανάσα, μα πριν να ξεφυσηξω , μυρίζω ανεμώνες, γαρύφαλα και γλαδιόλες και τότε ημερεύω και γίνομαι γλυκό και αγαπημένο γουρούνι και χορεύουμε όλοι μαζί!
Τα παιδιά το λατρεύουν όλη τη χρονια! Και το παίζουμε με παραλλαγές συνέχεια! Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.

Και για να μην αδικήσω τη δημιουργό, φυσικά και η μαρμοτα σας ξανά έκλεψε! Οταν ήμουν στην Ορεστιάδα, στο νηπιαγωγειο Δικαίων, μας είχε κάνει ενα σεμινάριο μουσικής, μια λατρεμένη συνάδελφος του 1ου νηπιαγωγείου Ορεστιαδος. Νομίζω τη λέγανε Σέβη, όμως απο φόβο οτι μπορεί να κανω λάθος, ζητώ τη βοήθεια σας! Αν τη γνωρίζετε , στείλτε μου το όνομα της να διορθώσω την ανάρτηση μου!

Σχολιάστε

Το ταξιδι μου

μια φορά κι εναν καιρό...

Εδώ νηπιαγωγείο!!!

Τα πιο απίθανα πράγματα που συμβαίνουν σε μια τάξη νηπιαγωγείου!!!

Nipio-logy

"Play is not a break from learning - it's the way young children learn" Children Advocate Bulletin, June 2007

Elix Design Studio

To Official Blog του Elix Design Studio για την Αρχιτεκτονική και το Design

Λέσχη Ανάγνωσης "ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ"

Ταξιδεύοντας στις σελίδες ενός βιβλίου

ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

~~kindergarten teacher ~~ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ.....ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ...2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ελένη Μαμανού

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Popi-it.gr

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Η παρεούλα μας

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΩΝ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Kinderella

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

"ΠΕΡΙ... ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ"

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

