Καλλιέργεια υπομονής με op art

 Είναι η περίοδος που οι περισσότεροι μιλάμε για το Φθινόπωρο, τη σπορά, τα δέντρα κλπ κλπ κλπ.

Μια καλή ευκαιρία να καλλιεργήσουμε στα παιδιά την υπομονή τους

και παράλληλα να απολαύσουν τη διαδοχή χρωμάτων….

Είναι μια υπέροχη εργασία

που μου έδειξε η υπέροχη συνάδελφος Νίκη Θεοδοσίου από το 22ο Νηπιαγωγείο Καβάλας,

μια μοναδική αγωνίστρια με μια τεράστια καρδιά….

IMG_20141119_112939

Δίνουμε στα παιδιά ένα δέντρο

ή όποιο σχέδιο θέλουμε και ζητάμε να

περιγράψουν με διαφορετικά χρώματα το ΦΥΛΛΩΜΑ και τον ΚΟΡΜΟ ….

Στο τέλος στο φόντο θέλουμε οριζόντιες γραμμές χρωματιστές από άκρη σε άκρη.

IMG_20141119_122111

IMG_20141119_122114

σας χρωστάω και μεμονωμένες εικόνες από κάθε δέντρο…

αύριο θα τα έχετε….

IMG_20141120_072619

IMG_20141120_072608

IMG_20141120_072603

IMG_20141120_072559

IMG_20141120_072534

2 Σχόλια

  1. Τελειααααααααα !!!!! πολυ πρωτοτυπα , πραγματικα εργα τεχνης , ευχαριστουμε !!!!!!!!!!! μπραβο στην Κα Νικη , στην Κα Λινα και στα παιδακια !!!!!!!!!!!!

    Απάντηση

  2. Posted by Nίκη Σκουτέρη on Νοέμβριος 20, 2014 at 4:33 μμ

    Πανέμορφα δεντράκια, πρωτότυπη κατασκευή, καταπληκτική η δουλειά των παιδιών!

    Απάντηση

Σχολιάστε

Το ταξιδι μου

μια φορά κι εναν καιρό...

Εδώ νηπιαγωγείο!!!

Τα πιο απίθανα πράγματα που συμβαίνουν σε μια τάξη νηπιαγωγείου!!!

Nipio-logy

"Play is not a break from learning - it's the way young children learn" Children Advocate Bulletin, June 2007

Elix Design Studio

To Official Blog του Elix Design Studio για την Αρχιτεκτονική και το Design

Λέσχη Ανάγνωσης "ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ"

Ταξιδεύοντας στις σελίδες ενός βιβλίου

ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

~~kindergarten teacher ~~ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ.....ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ...2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ελένη Μαμανού

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Popi-it.gr

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Η παρεούλα μας

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΩΝ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Kinderella

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

"ΠΕΡΙ... ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ"

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

