Ωρα για Παιχνιδι

IMG_0539

Επιτέλους και η μαρμότα ετοίμασε τα παιχνίδια που είχε υποσχεθεί ότι θα στείλει, αν και λίγο καθυστερημένα, οφείλω να ομολογήσω… Συγγνώμη παιδικά χωριά SOS…

Δακτυλόκουκλες που έφτιαξα με τσιγκελάκι….

 IMG_20141213_151416

IMG_20141213_151605

Εμείς το λέγαμε SOS τώρα TIC-TAC-TOE

IMG_20141213_151444

To μαγικό κλειδί του Άη Βασίλη, για όσους δεν έχουν καμινάδα στο σπίτι τους….

εμείς οι μαρμότες το έχουμε όλες ανεξαιρέτως, γιατί….

που να βρεις την καμινάδα κάτω από τη γη;;;;;

IMG_20141213_151435

Κουμπώνω, ξεκουμπώνω για να μάθουν να δουλεύουν τα μικρά δαχτυλάκια!!!

IMG_20141213_151408

και μαγνητάκια, για να μάθουμε τις μαγνητικές δυνάμεις….

γιατί τί μαρμότα θα ήμουν αν δεν είχα και μια ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ;

IMG_20141213_151358

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ….

ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ…..

2 Σχόλια

  1. Posted by Nίκη Σκουτέρη on Δεκέμβριος 13, 2014 at 6:41 μμ

    Πολύ ωραία παιχνιδάκια! Μπράβο σας!

    Απάντηση

Σχολιάστε

Το ταξιδι μου

μια φορά κι εναν καιρό...

Εδώ νηπιαγωγείο!!!

Τα πιο απίθανα πράγματα που συμβαίνουν σε μια τάξη νηπιαγωγείου!!!

Nipio-logy

"Play is not a break from learning - it's the way young children learn" Children Advocate Bulletin, June 2007

Elix Design Studio

To Official Blog του Elix Design Studio για την Αρχιτεκτονική και το Design

Λέσχη Ανάγνωσης "ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ"

Ταξιδεύοντας στις σελίδες ενός βιβλίου

ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

~~kindergarten teacher ~~ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ.....ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ...2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ελένη Μαμανού

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Popi-it.gr

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Η παρεούλα μας

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΩΝ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Kinderella

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

"ΠΕΡΙ... ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ"

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

