Επιστρέφω!!! επιστρέφω???? επιστρέφω….

Δύο χρόνια μετά.. με μία μικρούτσικη, γλυκούλα να μου δίνει σαλιωμένα φιλιά και ζεστές αγκαλιές…. ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ….. συναισθήματα;;;; μάλλον αμφιβολίας, αδυναμίας και ανασφάλειας…

Θα είναι καλά το παιδάκι μου; Θα ανταποκριθώ στις απαιτήσεις ενός νέου νηπιαγωγείου; Είμαι άκαρδη μάνα που αφήνω το μικράκι μου;

terrrified

Το σχολείο που με φιλοξενεί από φέτος και για τα επόμενα χρόνια, θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑΣ και αναλαμβάνω το ολοήμερο τμήμα ή μάλλον το απογευματινής απασχόλησης…

Δύο χρόνια έλειψα και του αλλάξατε τα φώτα. Αλλαγές ωραρίου, αλλαγές ονομασίας, αλλαγές κάθε είδους και περιμένετε να προσαρμοστώ;;;;

Αστειεύομαι… Από δουλειές;;; Οι τάξεις τακτοποιημένες.. Τα τμήματα κατανεμημένα και οι εκκρεμότητες να λύνονται…

Το blogακι αρχίζει να λειτουργεί ξανά……

Σας γλυκοφιλώ και σας εύχομαι μια υπέροχη, δημιουργική και ονειρεμένη χρονιά….

Καλή αρχή σε όλες και όλους σας….

Με τρελάνατε με τα e twinnια, τα teachers4europια, ΗΣΥΧΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ….

5 Σχόλια

  1. Posted by Μαρία Κουτσανοπούλου on Σεπτεμβρίου 5, 2017 at 5:51 μμ

    Καλή επιστοφή…καλή αρχή και καλές δημιουργίες!!!!!

    Απάντηση

  2. Καλή και δημιουργική επάνοδο Λίνα !!!
    Όσο για το προαιρετικό πρόγραμμα.. ..μια απο τα ίδια.. . άντε θα ανταλλασουμε εμπειρίες ♥

    Απάντηση

  3. Posted by EΛΣΑ ΜΑΡΗ on Σεπτεμβρίου 5, 2017 at 10:39 μμ

    Oμορφες ιδεες τρυφερες παιδαγωγικες.Ελσα

    Απάντηση

  4. καλως την!!! καλη επανοδο και καλη σχολικη χρονια με δυναμη και υγεια μανουλα !!!!! να σου ζησει το μικρο και να σαι καλα να το καμαρωνεις με ολες αυτες τις ευλογες αποριες και ανησυχιες !!!! περιμενουμε τις ιδεες σου !!!! – xristi-

    Απάντηση

  5. καλη αρχη !!!!!ολα θα πανε καλα γιατι εσυ ξερεις 🙂

    Απάντηση

Σχολιάστε

Το ταξιδι μου

μια φορά κι εναν καιρό...

Εδώ νηπιαγωγείο!!!

Τα πιο απίθανα πράγματα που συμβαίνουν σε μια τάξη νηπιαγωγείου!!!

Nipio-logy

"Play is not a break from learning - it's the way young children learn" Children Advocate Bulletin, June 2007

Elix Design Studio

To Official Blog του Elix Design Studio για την Αρχιτεκτονική και το Design

Λέσχη Ανάγνωσης "ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ"

Ταξιδεύοντας στις σελίδες ενός βιβλίου

ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

~~kindergarten teacher ~~ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ.....ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ...2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ελένη Μαμανού

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Popi-it.gr

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Η παρεούλα μας

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΩΝ

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

Kinderella

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

"ΠΕΡΙ... ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ"

Ένας ιστοχωρος με τις σκέψεις μου και τη δουλειά μου!

